AKTUELT
Ahlkvist Media ønsker Aina Sollie Steen velkommen som ny kunde!
Vi ønsker interiørdesigner og kunstner Aina Sollie Steen varmt velkommen som ny kunde av Ahlkvist Media.
Vi er allerede godt i gang med både innholdsproduksjon og drift av hennes digitale kanaler, der vi blant annet hentet inn 4300 nye følgere og økte rekkevidden med over 35% den første måneden. Vi ser frem til et inspirerende og fruktbart samarbeid!
Fun fact: Du kjenner kanskje Aina igjen fra kjente TV-programmer som Tid for hjem og Sommerhytta, men visste du at hun også maler og selger sin egen kunst? Følg gjerne @ainasolliesteen på Instagram og TikTok for masse inspirasjon og spennende prosjekter.
TEMA: NYHETSBREV
Nå direkte ut til kundegruppen med nyhetsbrev
Nyhetsbrev er regelmessige e-poster sendt til abonnenter som inneholder relevant og verdifull informasjon om bedriftens produkter, tjenester, nyheter eller kampanjer. Dette er en verdifull måte å markedsføre seg på av flere grunner:
Direkte kommunikasjon: Nå direkte ut til kunder og potensielle kunder i deres innboks. Dette gir en personlig tilnærming og mulighet for direkte interaksjon.
Bygge relasjoner: Bygg og oppretthold gode kundeforhold gjennom nyhetsbrev ved å tilby relevant og verdifull informasjon som appellerer til leserne.
Økt synlighet: Styrk merkevarens synlighet og omdømme over tid ved å konsekvent levere verdifullt innhold til abonnentene.
Økt salg og konverteringer: Oppmuntre til handling og øk salg ved å inkluder kampanjer, tilbud og lenker til produkter/tjenester i nyhetsbrevene.
Analyse og tilpasning: Analyseverktøy gir mulighet for å måle effektiviteten av nyhetsbrevet, og tilpasse innhold og strategi basert på dataene for å optimalisere resultater.
Nyhetsbrev en svært verdifull markedsføringsstrategi som kan bidra til å bygge relasjoner med kundene, øke synlighet til merkevaren, samt generere salg og skape lojale kunder over tid.
Ahlkvist Media starter satsning på nyhetsbrev for Tapwell Norge
Siden Tapwell Norge sin nye satsning på nyhetsbrev i 2023 har vi i Ahlkvist Media hatt ansvaret for utvikling av strategi og innhold. Dette inkluderer blant annet utforming og design, produksjon av foto, intervjuer og tekstforfatting, samt analyse og tilpasning etter effektivitet.
Nyhetsbrev en svært verdifull markedsføringsstrategi som kan bidra til å bygge relasjoner med kundene, øke synlighet til merkevaren, samt generere salg og skape lojale kunder over tid. Vi er stolte av det gode samarbeidet med positive resultater, og ser frem til å starte opp lignende satsninger med flere nye og faste kunder i fremtiden.
Skal din bedrift starte eller videreutvikle markedsføring via nyhetsbrev? Kontakt oss for en uforpliktende prat her.
Prosjekt Inkluderingshagen
Takk til Anette Wagle for et inspirerende møte om det pågående prosjektet Inkluderingshagen. Prosjektet er et samarbeid mellom NAV Asker, Asker kommune, frivilligheten og næringslivet, med mål om å få flere innbyggere med lav norskkompetanse ut i jobb. Tanken er å gi deltakerne verdifull arbeidstrening innenfor områder som interesserer dem, samtidig som man øker motivasjonen deres for å lære norsk.
Nytt møte med blant andre språkkoordinator og arbeidskoordinator er satt opp, der vi skal se på hvordan vi i Ahlkvist Media kan bidra på en proaktiv måte. Vi ser på Inkluderingshagen som en unik mulighet for å ytterlige skape et berikende miljø der deltakerne kan utvikle sine ferdigheter og bygge en solid grunnmur for fremtidig suksess.
Rørkjøp vinner på digital satsning
Vi er stolte over vårt tette og mangeårige samarbeid med rørleggerkjeden Rørkjøp, og går aldri lei av å se at arbeidet vi legger ned gir stadig målbare resultater og er utslagsgivende i slike tilfeller som dette.
Rørkjøp er i dag vår største kunde, og vi har over flere år med strategisk og kreativt arbeid og samarbeid med kjedekontor og medlemsbedrifter oppnådd en bred rekkevidde som har resultert i lønnsom synlighet, og som stadig fortsetter å bære frukter. Vi ser frem til det nye året med videre tett samarbeid og spennende prosjekter.
Les mer i denne artikkelen.